Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep Fundacji Z Głowy działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Sklep Fundacji oferuje sprzedaż Biletów na Wydarzenia organizowane przez Fundację Z Głowy.
  3. Poprzez Sklep możliwy jest zakup Biletów na Wydarzenia, których lista jest dostępna na stronie Sklepu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. BILET – dokument nabyty za pośrednictwem Sklepu uprawniający do uczestnictwa w wybranym Wydarzeniu.
  2. KLIENT – osoba korzystająca ze Sklepu oraz nabywająca bilet oferowany przez Fundację.
  3. SKLEP – portal internetowy znajdujący się pod adresem. https://zglowy.org.pl/sklep, za pośrednictwem którego Fundacja świadczy usługę sprzedaży Biletów.
  4. FUNDACJA – właściciel Sklepu, Fundacja Z Głowy, z siedzibą w Gdańsku, ul. Joachima Pastoriusza 13/2 80-707 Gdańsk, NIP 5833399572, adres email kontakt@zglowy.org.pl
  5. WYDARZENIE – występ artystyczny, rozrywkowy, oraz każde inne wydarzenie, m.in. konferencje, warsztaty, szkolenia, na które Fundacja prowadzi sprzedaż Biletów.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Umowa ze Sklepem zawierane są za pośrednictwem strony internetowej Fundacji.
  2. Przed zakupem Biletu Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem Sklepu.
  3. Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem wybierając opcję płatności i finalizując zamówienie.
  4. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są wyrażone w złotych polskich.
  5. Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest okazanie zakupionego Biletu przed rozpoczęciem Wydarzenia.
  6. Wszelkie Bilety oferowane w Sklepie są dystrybuowane wyłącznie w formie cyfrowej.
  7. Dostępność oraz ilość Biletów na poszczególne Wydarzenia zależy od decyzji Fundacji.
  8. Realizacja zamówienia jest możliwa pod warunkiem dostępności Biletów na dane Wydarzenie.
  9. W celu dokonania zakupu Biletu konieczne jest podanie niezbędnych danych w formularzu zamówienia umożliwiających dokonanie opłaty.
  10. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane wprowadzone przez Klienta do formularza zamówienia.
  11. W przypadku braku realizacji płatności przez Klienta w czasie określonym przez podmiot świadczący obsługę płatności, Fundacja ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży z Klientem.
  12. Po potwierdzeniu płatności Klient otrzymuje Bilet drogą elektroniczną na wskazany adres email, co jest jednoznaczne z przyjęciem zamówienia, a Bilet jest potwierdzeniem sprzedaży.
  13. Klient może założyć konto w Sklepie, co pozwala na szybki dostęp do wcześniejszych zamówień. Założenie konta jest dobrowolne i nie jest wymagane.
  14. W przypadku błędów systemu na stronie Sklepu (np. nieprawidłowa cena, sprzedaż ponad ilość dostępnych miejsc), Fundacja zastrzega sobie prawo do anulacji zamówienia Klienta i zwrotu uiszczonych przez niego opłat za Bilet.

§ 4

METODY PŁATNOŚCI

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  2. Płatność jest dostępna za pomocą przelewu tradycyjnego, kart płatniczych, portfelu elektronicznego lub systemu BLIK:
  3. Obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro.
  4. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§ 5

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I REKLAMACJE

  1. Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, biorąc pod uwagę, że Fundacji prowadzi sprzedaż Biletów na wydarzenia rozrywkowe lub kulturalne, a Bilet uprawnia Klienta do udziału w Wydarzeniu w podanym dniu, Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Fundacją, o którym mowa w art. 27 ustawy o prawach konsumenta.
  2. W przypadku odwołania wydarzenia Fundacja będzie zobowiązana do zwrotu ceny biletu Klientowi na rachunek bankowy, z którego została wykonana płatność. Zwrot środków zostanie wykonany w terminie 14 dni od dnia odwołania wydarzenia.
  3. Klient ma prawo złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres email kontakt@zglowy.org.pl, lub pisemnej listem poleconym na adres Fundacja Z Głowy, ul. Joachima Pastoriusza 13/2 80-707 Gdańsk.
  4. Fundacja ustosunkuje się do złożonej reklamacji nie później niż 14 dni od dnia jej otrzymania.
  5. W przypadku nieuznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Może się zwrócić do organizacji konsumenckich oraz rzeczników praw konsumentów.
  6. Szczegółowe informacje oraz procedury odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl
  7. Klientom będącymi konsumentami przysługuje możliwość skorzystania z platformy ODR, dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.

§ 6

DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją zamówienia jest Fundacja.
  2. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży między Fundacją a Klientem, a niepodanie danych może uniemożliwić świadczenie usług przez Fundację.
  3. Klient składając zamówienie akceptuje niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności
  4. Dane osobowe przetwarzane są w celach i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce Prywatności.

§ 7

ZMIANY REGULAMINU

  1. Regulamin może być zmieniany na zasadach i w zakresie określonym w art. 384(1) kodeksu cywilnego, czyli poprzez poinformowanie Klienta o zmianie Regulaminu w wiadomości email. Regulamin w nowej treści wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie.
  2. Przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu Klient ma prawo wypowiedzieć stosunek prawny łączący do ze Sklepem, co skutkuje usunięciem konta na stronie Sklepu, jeśli klient takowe założył.
  3. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zakup Biletów dokonanych przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu.

Regulamin obowiązuje od 1 lipca 2025