Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Fundacji Z Głowy działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Sklep Fundacji oferuje sprzedaż Biletów na Wydarzenia organizowane przez Fundację Z Głowy.
- Poprzez Sklep możliwy jest zakup Biletów na Wydarzenia, których lista jest dostępna na stronie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- BILET – dokument nabyty za pośrednictwem Sklepu uprawniający do uczestnictwa w wybranym Wydarzeniu.
- KLIENT – osoba korzystająca ze Sklepu oraz nabywająca bilet oferowany przez Fundację.
- SKLEP – portal internetowy znajdujący się pod adresem. https://zglowy.org.pl/sklep, za pośrednictwem którego Fundacja świadczy usługę sprzedaży Biletów.
- FUNDACJA – właściciel Sklepu, Fundacja Z Głowy, z siedzibą w Gdańsku, ul. Joachima Pastoriusza 13/2 80-707 Gdańsk, NIP 5833399572, adres email kontakt@zglowy.org.pl
- WYDARZENIE – występ artystyczny, rozrywkowy, oraz każde inne wydarzenie, m.in. konferencje, warsztaty, szkolenia, na które Fundacja prowadzi sprzedaż Biletów.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Umowa ze Sklepem zawierane są za pośrednictwem strony internetowej Fundacji.
- Przed zakupem Biletu Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem Sklepu.
- Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem wybierając opcję płatności i finalizując zamówienie.
- Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są wyrażone w złotych polskich.
- Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest okazanie zakupionego Biletu przed rozpoczęciem Wydarzenia.
- Wszelkie Bilety oferowane w Sklepie są dystrybuowane wyłącznie w formie cyfrowej.
- Dostępność oraz ilość Biletów na poszczególne Wydarzenia zależy od decyzji Fundacji.
- Realizacja zamówienia jest możliwa pod warunkiem dostępności Biletów na dane Wydarzenie.
- W celu dokonania zakupu Biletu konieczne jest podanie niezbędnych danych w formularzu zamówienia umożliwiających dokonanie opłaty.
- Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane wprowadzone przez Klienta do formularza zamówienia.
- W przypadku braku realizacji płatności przez Klienta w czasie określonym przez podmiot świadczący obsługę płatności, Fundacja ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży z Klientem.
- Po potwierdzeniu płatności Klient otrzymuje Bilet drogą elektroniczną na wskazany adres email, co jest jednoznaczne z przyjęciem zamówienia, a Bilet jest potwierdzeniem sprzedaży.
- Klient może założyć konto w Sklepie, co pozwala na szybki dostęp do wcześniejszych zamówień. Założenie konta jest dobrowolne i nie jest wymagane.
- W przypadku błędów systemu na stronie Sklepu (np. nieprawidłowa cena, sprzedaż ponad ilość dostępnych miejsc), Fundacja zastrzega sobie prawo do anulacji zamówienia Klienta i zwrotu uiszczonych przez niego opłat za Bilet.
§ 4
METODY PŁATNOŚCI
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Płatność jest dostępna za pomocą przelewu tradycyjnego, kart płatniczych, portfelu elektronicznego lub systemu BLIK:
- Obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
§ 5
ODSTĄPIENIE OD UMOWY I REKLAMACJE
- Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, biorąc pod uwagę, że Fundacji prowadzi sprzedaż Biletów na wydarzenia rozrywkowe lub kulturalne, a Bilet uprawnia Klienta do udziału w Wydarzeniu w podanym dniu, Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Fundacją, o którym mowa w art. 27 ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku odwołania wydarzenia Fundacja będzie zobowiązana do zwrotu ceny biletu Klientowi na rachunek bankowy, z którego została wykonana płatność. Zwrot środków zostanie wykonany w terminie 14 dni od dnia odwołania wydarzenia.
- Klient ma prawo złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres email kontakt@zglowy.org.pl, lub pisemnej listem poleconym na adres Fundacja Z Głowy, ul. Joachima Pastoriusza 13/2 80-707 Gdańsk.
- Fundacja ustosunkuje się do złożonej reklamacji nie później niż 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku nieuznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Może się zwrócić do organizacji konsumenckich oraz rzeczników praw konsumentów.
- Szczegółowe informacje oraz procedury odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl
- Klientom będącymi konsumentami przysługuje możliwość skorzystania z platformy ODR, dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.
§ 6
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją zamówienia jest Fundacja.
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży między Fundacją a Klientem, a niepodanie danych może uniemożliwić świadczenie usług przez Fundację.
- Klient składając zamówienie akceptuje niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności
- Dane osobowe przetwarzane są w celach i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce Prywatności.
§ 7
ZMIANY REGULAMINU
- Regulamin może być zmieniany na zasadach i w zakresie określonym w art. 384(1) kodeksu cywilnego, czyli poprzez poinformowanie Klienta o zmianie Regulaminu w wiadomości email. Regulamin w nowej treści wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie.
- Przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu Klient ma prawo wypowiedzieć stosunek prawny łączący do ze Sklepem, co skutkuje usunięciem konta na stronie Sklepu, jeśli klient takowe założył.
- Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zakup Biletów dokonanych przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu.
Regulamin obowiązuje od 1 lipca 2025
